Sunday, November 21, 2010

# Life # Merapu

~Me and Dart~

Sejak akhir-akhir ni,, Me minat pla mo maen dart..ahaks!! Last Saturday,, Me temankan abg ke Kejohanan Dart and Carrom Tertutup Bahagian Keselamatan UiTM 2010 di Kampus UiTM Puncak Alam...1st time came,, WOW!! cantiknya kampus ni...jatuh chenta jap...

abg maen single and double with abg Nizam (betulkan?hurm~)...

Antara peserta-peserta yang mengambil bahagian dalam kejohanan ni...

Bolot! Juara Dart Single and Double!! 
Tahniah abg... :)

Semua pemenang Kejohanan Dart & Carrom Tertutup Keselamatan UiTM 2010
~Sang Juara~

~BILA ME BERDART~

hahaha...lawak lak mengingatkan moment ni...lagak macam pandai tapi skali baling,, x sentuh papan dart pun...hakhakhak....siap sorang member abang ni tanya,, 'ada makan ke tadi?' Me pun dengan rasa x bersalahnya jawab 'ada..'...'kenapa baling macam orang x makan?' hahaha...tapi hilang rasa malu wooo...x puas ati selagi baling x betul...abg da duduk geleng kepala tengok Me baling...tapi betullah...macam orang x makan...isk..isk..isk...

baling pun ntah betul ntah tidak...lantaklah...hahaha...

 sebenarnya x masuk pun tapi sebab nak snap pic jadi cucuk balik kat papan dart tu...ades!!

 menang gaya ja ni...boleh la bah tu kan...

orang yang bertanggungjawab membawa dart ke dalam hidup Me 
---> ABANG ABDUL KARIM MOHD LATEP <---

Bila nak dart lagi ni? 
(macam pandai sangat kata abg...hehehe)

p/s : nasib baek baling x kena orang sebelah..hehehehe...


3 comments:

  1. miahaha.. nnti buli la k0 ajr sya main dart tu pula ah m0on.. o.0

    ReplyDelete
  2. ok bah syuwai...hahhaa..
    d pantry ada 2 papan dart kan...
    apa la kejadian tu ar??

    ReplyDelete
  3. mcm sa taw plak 2 tmpa..mcm pnah sa nampak owh...hahahaha....

    ReplyDelete

Follow me @munirah_izzan