Friday, December 3, 2010

# apanakjadi

Ada Apa Dengan Pavillion?

sejak kes dua ekor manusia yang tanpa segan silu comolot kat tepi Pavillion tu ari,,
nama Pavillion kini makin femes Me tengok...kat mana-mana pun orang cakap pasal tu...
adoyai...Me sebagai manusia yang ada fikiran malu ngan perangai nates diorang tu...adakah yang x malu?huh!!
x cian ke ngan mak bapa? apa yang diorang nak jawab ngan masyarakat keliling..? tatau fikir betullah...ni lah anak-anak yang tatau nak jaga maruah diri dan kuarga....
itu lah otak da siap pasang baek-baek kat kepala tapi yang depa p letak kat lutut pasai apa?!
  
KLCC ke AKU?
apa barang mamat ni ada if nak bandingkan ngan KLCC yang memang jadi kebanggan rakyat Malaysia tu...bak kata shara,,'dah lah tak kacak'...dengan perangai skali ikut hodoh...isk..isk..isk...

senang jak dua ekor manusia ni femes kan...bukan stakat Youtube,, Facebook,, tapi sampai masuk paper woo...femes tu...bukan calang-calang orang dapat masuk paper...bangga kut diorang ni?

kat Facebook, Me ada terbaca komen sorang mamat yang x berapa nak hensem,,
'Lantaklah diorang nak wat apa pon...yang korang sibuk sangat kenapa?'

ekskiusme?! 
Ni MALAYSIA...bukan LONDON...
malaslah nak type panjang...masing-masing bleh fikir yang mana baek dan yang mana buruk...


2 comments:

  1. haishhh...
    dah berbuih molot..

    yang dua orang tue pun tak tau jadik ape gak..

    ReplyDelete
  2. huhu...
    2 la pasal..
    jgn pas ni diorang dok gatai2 nak p bunuh diri sebab malu dah lah...

    ReplyDelete

Follow me @munirah_izzan