Monday, December 20, 2010

# Life # Merapu

Kura-kura jadi perahu?

~Dalam dunia ni, ada benda yang mustahil. tiada kura2 yg boleh jadi perahu tapi kura2 boleh berpura2 dalam perahu..~kredit to En. Makdi...Me pinjam u punya ayat ni ar...ehiks!!comel...comel...hahahaha
dan dalam dunia ni perkara ni x mustahil terjadi,,,

sorang anak kecil sedang asyik memerhatikan ayahnya yang sedang merokok...

ayah : kenapa Adib pandang ayah macam tu..?
anak : supaya Adib x lupa wajah ayah kalau ayah dah mati nanti...
ayah : Adib mo ayah mati cepat ea?! (berasa marah dengan statement si anak..)
anak : bukanlah Adib lah tapi ayah yang x sabar...
ayah : apa Adib cakap ni?
anak : kan rokok tu bagi orang mati cepat...

p/s : kisah ayah dan anak tu adalah kisah benar...huhuhu..senyap terus si ayah!!

6 comments:

  1. hehe...kesian si ayah tu..
    lepas tu, si ayah x brenti2 lg ka?

    ReplyDelete
  2. @Kreatifbuzz@MFM

    memang kesian...actually Me pun terkejut juga ni...huhuhu...but malangnya,, kata2 c anak tu macam xda kesan pula di hati c ayah...

    ReplyDelete
  3. tersentap si ayah.. tp lelaki kalo bab rokok, susah nak benti.. =_=

    ReplyDelete
  4. kalau sudah ter-melekat sama r0k0k ni, payah m0 berenti >.<

    ReplyDelete

Follow me @munirah_izzan