Saturday, December 11, 2010

# Life # Merapu

Sponsor Boleh?

huh!! dah jam 10:00pm...x sedar lahh...lama sangat mengadap lappy ni...cian kat lappy...mesti dia pun penatkan...? xpa...xpa...sok Me bagi can lappy rehat ea...cian...

ni lah yang terjadi bila mana xda hiburan laen selaen dari lappy, handphone and novel-novel kesayanganku...boring? everyday without tv of course boring...biasalah umah bujang...hahahhaa...alasan semata-mata...tatau mo bagi alasan apa sudah....
and saat yang amat menggembirakan bila balik kampung berebut remote tv ngan adik...hahahaha...kesiankan?? tidak?! kalian sangat jahat...huhuhu... banyak sangat terlepas info semasa...berita pun lama x tengok da...huhuhuhu...memang tertinggal habislah...padahal bukan tengok berita pun...x tengok pun bukan sebab apa,, bosan ngan cerita politik...uhuk!!

drama, movie, semua-semualah langsung Me tatau...bila opismate tanya cuma jawab "tatau...kami xda tv.." and mereka akan jawab "owh..iyakan..lupa ni..." huhu...apapun,, can't wait pindah umah baru...tv tu Me sorang yang punya..hahahhaa...<---gelak sopan...

dan Me rasa macam mo nanges jap bilamana en.nazirul hazwan yang hensem tu ajak tengok Idola Kecil..



2 comments:

  1. leks la babe. nak tau satu fakta??
    den tgk tv just skali seminggu, idola kecil tu je la.hehe serius o0o

    paper pon, smg dapat bli tb!! sy sokong, tp sponsor xdpt la.hee xde uwit=p

    ReplyDelete
  2. @nazirulhazwan~

    hahahaha...ok wat...lgpun agak biasa dengan keadaan xda tv ni...

    entry gurau je ni bro...tgh usha harga tv card terbaek kat pasaran dunia...ehiks!!

    ReplyDelete

Follow me @munirah_izzan