Tuesday, December 7, 2010

# Life # Merapu

TolongLah Jangan Ganggu

adoi...
sakit kepala yang teramat sangat...
x dapat tido dengan lena...semalam ada orang maen ketuk-ketuk pintu umah ar...
dah lah tengah malam...kacau orang buat apa?!
baek p berkebun ka..ada lagi hasil...isk..
 emergency? if emergency mesti orang tu bagi salam kan...
ni sepatah haram pun x kuar...dan Me memanglah berasa sangat-sangat marah tapi oleh kerana Me sorang kat umah,, langsung x berani nak buka pintu...huhuhu...mana tau ada something-something....huhuhu..
2, 3 jam sebelum subuh tadi mr.kumbang da kejutkan Me...
terbang sana terbang sini...huhu...
rasa macam nak bagi 'saguhati' sikit kat mr.kumbang tu...
tiba-tiba senyap...tau takut...huhu
even hari ni cuti,, tapi still x dapat tido yang secukupnya...
hurm,, nasiblah...

apapun,, SELAMAT BERCUTI SEMUA...:)

2 comments:

  1. itu bukan org. itu cik pon. dia mau tumpang ba tu. huhuhuhu..

    ReplyDelete

Follow me @munirah_izzan