Thursday, January 27, 2011

# Couple # Lelaki

Couples Dynamic? Sad Ways The World Views Them

Cuba tengok baek2 pic kat bawah ni...


x nampak? klik jak untuk besarkan...dah nampakkan? apa mesej yang kita dapat dari gambar ni? hurm,,, think~ think~

ada antara kita yang berpandangan macam tu kan...ala,, macam gambar kat atas tu... contoh cam lelaki tu x berapa nak hensem kapel ngan pompuan yang tersangatlah cantik...mesti ada yang kata 'ala,, lelaki tu berduit...sebab tu pompuan tu nakkan dia...' betul x? i know lah...ngee~

mari kita sama-sama betulkan fikiran kita ke arah yang lebih +ve... jangan pandang dari rupa jak...macam yang selalu kita tegakkan ~apa ada pada rupa~ .... 

me bagi 1 contoh jak...but if ada siapa2 yang mo tambah,, silalah tinggalkan kat ruang komen ya...:)

3 comments:

Follow me @munirah_izzan