Tuesday, January 18, 2011

# ceritacinta # Merapu

Lagenda Fairytales : Wayang

Snow White  : kanda it's been a while since we went for a movie right?


Hang Tuah angguk...Snow White senyum sambil usap-usap tangan Hang Tuah...


Snow White  : let's watch a movie tonight...i heard Khurafat best!


Hang Tuah    : ala dinda, kanda penat ni...kita pegi esok ea..?


Snow White  : tired of what kanda? today u take EL kan?


Hang Tuah    : Lagi mau tanyakah dinda? siapa yang sapu umah tadi? siapa yang mop umah? cuci pinggan? basuh pakaian?


Snow White  : you~ ( sayu )


Hang Tuah   : tau pun...


Snow White  : but kanda,, i really wanna watch movie tonight..please~


Sunyi...Hang Tuah dah malas nak menyahut...


Snow White  : Fine!! i'll go alone...


Hang Tuah dah ketap bibir...memang dasar degil betul bini aku ni! 


Hang Tuah   : ok..ok...jum pegi...siap cepat...tapi xmo Khurafat...


Snow White  : yes!!


-----------------------------------------------------------------------


'i hate u!!!' jerit Laila Surihani..

'but i love u!!' balas Farid Kamal pula...

sikit lagi empangan airmata Hang Tuah pecah melihat babak benci tapi cinta itu...tiba-tiba,,,

"encik,, tumpang lalu..."

Snow White dah tertunduk-tunduk malu...

Snow White  : kanda let's go home...

Hang Tuah    : ah,, x habis lagi ni...xkan nak balik dah...tunggulah kejap lagi...

Snow White  : but kanda,,peoples watching us..

Hang Tuah    : biarlah diorang tengok dinda...bukannya kita kacau diorang pun...

"encik,, yang ang  duk berkelah depan kedai dvd aku ni apa cerita?" pemilik kedai dvd sony watson dah bising...

Hang Tuah   : ceritanya macam ni cik,, bini saya ni kemaruk nak tengok wayang tapi nak masuk panggung tu mahal sangat...gaji x masuk lagi ni...jadi saya bentang tikar duduklah tengok movie depan ni...kalau berdiri penat woo..setanding panggung apa...tv besar...suara jelas...free lagi...

Snow White tunduk...hampeh punya laki!


7 comments:

  1. ahah! mcm ni pun ada hahaha. sengal punya Hang Tuah.

    ReplyDelete
  2. Hey lepak-lepak sini tadi! And selamat malam! Lawa blog ni dan ohh polo anda! Happy Blogging eh? :)



    The Baby Comel With The Kuasa Of Bob Marley Music!

    ReplyDelete
  3. lau hang tuah ni jd kanda Cik Mimie.
    sure, tido luar mlm t..hahaha

    ReplyDelete
  4. ahhah snadd comell snow white gan hang tuah :))

    ReplyDelete
  5. hahaha,,, last2 bukan tgk kat wyg,, dem,, tertipu,, good story ha, i loike..


    Detail Segmen Mari Menyambung Cerita

    ReplyDelete

Follow me @munirah_izzan