Monday, January 17, 2011

# Life # Merapu

Me Bukan Bodoh!

me mengaku yang me ni bukannya baek sangat pun...nak tipu me ni senang jak...but dun ingat me bodoh tatau yang me actually tertipu...me tau but saja-saja buat tatau...biasalah..nak jugak tengok sejauh mana anda,, anda dan anda boleh tipu me...hahaha...siapakah anda itu? shhhh... biar me jak yang tau...

biasalah hidup manusia kan...sering cari alasan-alasan yang pelik untuk lepaskan diri dari masalah...tapi kalau alasan tu boleh diterima logik akal,, ok lah juga kan...but ni cerita terus jadi macam filem Mr. Bean...hahahaha...adoi...rasa cam nak gelak santai jap...nak tipu pun agak-agaklah jugak...

apapun kejadiannya,, please lah!! be matured yaa... sila jadi macam orang yang berpendidikan... x kisahlah pendidikan takat mana pun...ni x,, pandai lagi kut orang yang x skolah fikir...

buat mereka yang bukan 'anda',, sila jangan terasa ok!

p/s : and peringatan buat anda,, anda dan anda,, me bukan BODOH!

4 comments:

  1. ala...sori la....aku tak sengaja...aku bukan igt kau bodoh pun...hurm...

    ReplyDelete
  2. hah ?? k0 cakap sya ka tu m0on ??

    hahaha..

    ReplyDelete
  3. siapakah...???
    aku kah..?
    huk³.........

    ReplyDelete

Follow me @munirah_izzan