Saturday, March 12, 2011

# apanakjadi # khidmat seks

Khidmat Phone Sex??!

Assalamualaikum semua..

Salam Sabtu buat semua warga 1Malaysia..Bagi yang bekerja, selamat bekerja dan bagi yang bercuti pula jom ramai-ramai pg shoping..hehe..

Tapi pagi-pagi ni me terima 1 panggilan yang buat me rasa cam nak marah..subuh lagi dah ada orang buat panggilan x senonoh..

"Hello..kami menyediakan khidmat seks melalui telefon bagi sesiapa yang memerlukan...." Lebih kurang cam tu lah mukadimmah orang tu..

Me yang tengah blur langsung kaku..huhu..apa ni? Bila tengok nombor,, private call..terus me tutup..menakutkan...

Tiba-tiba phone bunyi lagi..memang x berani nak angkat dah..isk!!!

X sangka ada juga orang yang buat kerja terkutuk macam ni..huh!! Insaflah..Dari buang kredit,, buang masa buat khidmat mengarut ni,, baek pg toreh getah..lagi ada hasil..

Ada sesiapa lagi x pernah dapat panggilan macam ni?? eh,, mana dia dapat no. phone me?!
Published with Blogger-droid v1.6.7

7 comments:

  1. @ LennMommaChubby

    yakah? eeeee...memang menakutkan...x sempat nak marah tadi sebab terkejut...huhuhu...

    ReplyDelete
  2. erkk..direct camtu plak skrg..sindiket indon jugak ke..haish..

    ReplyDelete
  3. @ Jejaka Terhangat

    xda bunyi indon pun JT...huhuhu...suspek org kita punya keja jugak ni...

    ReplyDelete
  4. erkk giler ah skang..lain kali moon sound jek orang tu..giler betul..


    psstt : SS ada cara utk hilangkan gemuruh anda!

    ReplyDelete
  5. dasat eh smpai cmtuh skali huhu..hati2 pas ni cik moon k ;)

    ReplyDelete

Follow me @munirah_izzan