Tuesday, September 6, 2011

# Life

Lagi Lagi Ayam Sambal

Assalamualaikum dan salam 1Malaysia..

A : masak apa malam ni?

B : ayam sambal..

A : asyik2 ayam sambal.. Xde menu lain ke?

B : ala, kira ok la tu. Dari tak makan langsung.

A : yelah. Tapi dah muak tau tekak aku. Seminggu 2 kali makan ayam sambal.

B : tekak ko. Tekak aku ok jep.

A : cuba la ko masak rendang ke, daging kicap ke sekali sekala.

B : demandnya. Ko nak makan ko masak la. Aku xnak.

A : tapi,,

B : apa lagi?

A : tapi aku x reti masak.

B : dah ko x reti, pegi la blaja. Ingat aku ni apa? Kedai makan? Boleh order itu ini? Makan jep la apa yang ada. Reti nak merungut jep.

--------------------------------------------------

Kekeke.. Dialog kat atas tu xde kena mengena dengan yang dah xda atau yang masih hidup ea.. Saja jep tu..

Baru selesai masak.. Yup!! Ayam sambal lagi. Sebab me suka dan mr.hubby pun suka. Even mr.hubby xda di sisi but makan makanan yang mr.hubby suka buat me dekat dengan dia. Miss him so demm much!!

Mandi sat before makan. Mandi pas makan menyebabkan perut buncit. So, jangan amalkan mandi pas makan tau. ;-)
Published with Blogger-droid v1.7.2

2 comments:

  1. makan ayam masak merah dengan nasi ayam sedap. hehe ;p

    ( kite pon tak reti masak. hoho )

    ReplyDelete

Follow me @munirah_izzan