Sunday, September 4, 2011

# Life

Nak Masuk 4 Jam Dah Ni..

Assalamualaikum dan Salam 1Malaysia..

Rasa nak tampar nyamuk ni sekor2 tau. Grrrr. Dah la me xde mood nak gurau2 ngan dia, dia sibuk nak nyanyi2 tepi telinga ni. X sopan sungguh!

Tiba2 jep xde letrik. Xde sound pun. Cuba bagi notis skit. Ni x, terus gelap cam tu jep. 4 jam dah ni. Geram tol la. Tau la raya.

Tapi yang me x puas hati ni, kat blok sebelah, ada satu umah ni terang benderang jep. Macamana boleh jadi cam tu. Xkan SESB ni pilih bulu kut. Me nak amik pic umah tu tapi tiba2 teringat pesan ma, 'jangan amik pic dalam gelap'. Gulp!!

p/s : alamak! Ada guruh la, angin kuat.. :takut
Published with Blogger-droid v1.7.2

2 comments:

  1. cian ko moon kan raya2 x de letrik plak..

    http://phatthegreat.blogspot.com/2011/09/raya-pertama-2011.html

    ReplyDelete

Follow me @munirah_izzan