Friday, December 16, 2011

# Gay # Homoseksual

Gay!! Gay!! Gay!!




Macam-macam kut dunia skang ni.. Me memang orang Sabah tapi kat blog me tak penah lak senaraikan no. hp gay kat Sabah ni.. Sorang gay pun me tak kenal.. Huhuhu.. 

Dah la pagi tadi me ada baca beberapa blog yang update sal jumlah gay melayu adalah 30k.. Gilos ramai.. Pas tu baru ni ada pulak ternampak pic pasangan gay berkahwin.. Yang sorang tu siap berbaju melayu lagi.. Tertanya-tanya gak,, orang melayu ke tu? Coz tengok dari muka,, kind of jugak la.. 

Astaghfirullah.. Sebak me sekejap.. Taubatlah wahai manusia.. Semakin ketara kita berada di penghujung waktu dunia akhir zaman... 


10 comments: