Wednesday, August 15, 2012

Ulser Hinggap Arr..



Waaaaa... Sangat tak selesa skang ni. Nak cakap pun cam tak betul dah. Time-time nak raya ni la ulser ni nak muncul. Isk.

Sib baek tumbuh kat tepi lidah belah kanan. If tumbuh kat tengah lidah?! Mau tak makan seminggu kut. Hukhuk. Sakit sampai ke kepala U. En.abg suh kumur ngan air garam tapi me tak buat lagi. Bukan apa,, x dapat nak bayangkan ngilunya tu. 

Skang ni nak makan pun punyalah susah nak kunyah. Tak rasa pun nikmat makan tu. Rasa sakit je. Ujian ALLAH yang sikit ni dah terasa hilangnya nikmat deria rasa. :'(



Soalan adik,, "Mana sakit, time bersalin atau sakit ulser ni?" Ades. Tak boleh blah betul soalan cam tu kan. Of course la sakit bersalin. =_=

p/s : Tak sabar tunggu hari esok. \(''-)/

No comments:

Post a Comment

Follow me @munirah_izzan