Saturday, September 29, 2012

# Life # Pengalaman

Terjaga Sudah | It's TrueLy Me!!

Assalamualaikum dan salam 1Malaysia

Tiba-tiba terjaga lak dari tido. Dah terbiasa sangat bangun pagi nak susukan Aisya. Pandang sebelah, kosong jep. Lupa jap Aisya kat kampung. Huhu. :'(

Pagi nanti nak balik kampung ambik Aisya. Tahap tak tertahan dah rindu ni.

Hurm,dah lah badan rasa lemah semacam jep dari petang semalam. Cherry berry datang menyerang. Pastu dengan muntah-muntahnya. Huhu. Ni pun tak makan lagi dari semalam. Last makan roti jep jam 10am semalam. Makan je mesti kuar balik. Taktau arr kenapa. Huhu. But still bersemangat nak balik kampung.

Patutnya semalam pas keja dah gerak tpi oleh kerana me kena kerja syif petang, 1pm-10pm maka terbatal dengan sendirinya niat tu. Hukhukhuk.









p/s : Maksiat secara berjemaah? Hurm, tak malu ke dengan ALLAH? Next update...~

No comments:

Post a Comment

Follow me @munirah_izzan