Monday, January 7, 2013

# Life

Aisya N Ayah | It's TrueLy Me!!

Assalamualaikum dan salam 1Malaysia

Hari pertama bekerja di tahun 2013. Baru masuk keja dah macam-macam cerita me dengar. Huh~~

Semalam dah sampai Sabah. Aisya asyik merengek jep. Rindu kut ngan ayah dia. Masa kat sna, kemain dia menempel ngan ayahnya. Takmo dengan umi langsung. Huhu. Jarang sangat jumpa. Apalah sangat dengan seminggu tu kan. Mana cukup nak hilangkan rindu.

Malam tadi pun Aisya nangis. Sepanjang minggu lepas dia nak tido tengok muka ayah tapi semalam mampu peluk baju ayah jep. Sedih hati me. Asyik-asyik terjaga pas tu nangis. Dengan me sekali join nangis. Tak boleh tahan wooo tengok anak nangis sampai tersedu rindu kat ayah dia.

Tadi pun masa nak hantar ke taska,, Aisya nak nangis. Taknak lepaskan umi dia ni. Sib baek la pengasuh kat taska tu pandai pujuk. Huhu.

p/s : mood nak keja still kelaut.~

Published with Blogger-droid v2.0.6

No comments:

Post a Comment

Follow me @munirah_izzan