Tuesday, March 19, 2013

Moody Day

Assalamualaikum dan salam 1Malaysia

Hari ni Aisya betul-betul xda mood. Kat taska pun asyik nangis jep. Pengasuh sms suh amik Aisya tapi xboleh jugak nak bawa dia balik.

So amik Aisya bawa ke klinik jep. Demam dah kebah sikit masa p klinik tu.

Sejak ayah dia balik semenanjung malam tadi, mood Aisya memang tak tentu. Kejap nak main,, kejap nangis,, kejap ngamuk. Huhu.

Semalam pun asyik terjaga dari tido pas tu dia tenung tempat ayah dia tido. Tak lama tu dia nangis. Beberapa kali dia macam tu. Sebak hati me.

Nak tido tadi pun bagi dia pegang baju ayah dia baru lelap. Huhu.

Kesian anak umi. :'(

No comments:

Post a Comment

Follow me @munirah_izzan