Tuesday, July 2, 2013

Craving For Something Simple

Assalamualaikum dan salam 1Malaysia

Dari semalam terasa nak makan menda alah ni tapi oleh kerana semalam en.abg masak maka tak boleh la nak sia-siakan usaha dia tu. Ye tak.

En.abg masak sambal ayam ngan kentang + telur. Oleh kerana en.abg bukan seorang yang gemar makan sayur maka takde lah hidangan sayur. Huhuhu.

Hari ni kena claim jugak makan menda ni. MESTI! Huhuhu.

Nak makan Maggi Kari + Telur Goreng. Kehkehkeh. Simple la sangat kan. Ni bukan sebab mengidam tapi macam terasa kat hujung lidah kuah maggi kari tu. Nyumm..nyumm.. hahahaha.



p/s : Rasa cam pelik pulak ari ni tak rasa ngantuk kat opis. Hehehe.

8 comments:

  1. Sesekali makan megi nest jugak. Akak kalau demam mesti cari megi tom yam.

    ReplyDelete
  2. Kan..kan...hehe...bukan slalu pun...

    ReplyDelete
  3. Best yer asben tlg masakkan hehhe

    ReplyDelete
  4. bestnya moon dh duk ngan suami.leh manja2 =)

    ReplyDelete
  5. @With Julia

    asben memang raaajin sangat masak... lgpun dia minat.. :)

    ReplyDelete
  6. @Cik Puan Rara

    ekekekeke.. manja2 la sangat... malu tau... :p

    ReplyDelete

Follow me @munirah_izzan