Thursday, July 25, 2013

Duit Raya Untuk Penjawat Awam Dan Pesara

Assalamualaikum dan salam 1Malaysia


Semalam dah diumumkan bonus RM500 buat semua penjawat awam dan RM250 untuk pesara. Alhamdulillah. Sebelum ni selalu dapat setengah bulan gaji kan? But syukurlah seadanya. Rm500 tu pun dah kira banyak tu. Cukuplah buat shopping raya kami anak beranak. :)

Mana ada orang suka-suka nak bagi RM500 sekarang ni. Ni if ada jugak suara-suara yang tak puas hati tak tau lahh.

Bonus akan dibayar pada 31/7/2013. 


2 comments:

  1. Alhamdulillah.syukur.untuk adik aiyah tu.hehehe

    ReplyDelete
  2. TQ PM....sgt berpuas hati...syukurrrrrrr

    ReplyDelete

Follow me @munirah_izzan