Tuesday, July 16, 2013

Kuih Wajib Ada Masa Berbuka

Assalamualaikum dan salam 1Malaysia

Ni kuih febret me masa berbuka. Tahun ni tak tau kenapa suka sangat makan kuih ni. Masa berbuka wajib ada kuih ni. 

Sumber : Google
Taktau kenapa tiba-tiba beriya benar me nak makan kuih ni. Nak bagi naik seri muka baby dalam perut ni kut. Hehehe. 

If takde rasa macam tak lengkap. Hehehe. Sebelum puasa pun me selalu gak pesan kat en.abg beli kuih ni. En.abg panggil ni kuih lembut. Ahahahaha. Lawak je. Suka-suka hati bagi nama.




p/s : sekarang ni semua orang sibuk ber'cheesekut'... bila agaknya me nak buat ni.. hurm...

2 comments:

  1. seri muka nie tgk org yg wat jgk..kalo xpandai wat xsedap jadinya..

    ReplyDelete
  2. Buatlah cheesekut cepat dear...nk dtg rasa nih...asben umi Qi duh buat lg...tp nanti ar tggu nk dekat raya baru buat hahhahahha

    ReplyDelete

Follow me @munirah_izzan