Monday, September 2, 2013

Durian La Pulakk

Assalamualaikum dan salam 1Malaysia

Tak lama lagi nak bersalin dah. Due pun tinggal beberapa hari lagi. Semalam tetiba mengidam nak makan durian. Minta en.abg carikan. Tunggu punya tunggu en.abg balik dari keja. Besarlah hajat di hati nak makan durian kan. Sekali dia bawa balik buah ni,,....

Sumber : Google
 
Rasa macam nak menangis pun ada. Huhuhu. Jauh sangat beza durian dengan epal. Sib baik lah just rasa ngidam yang ringan-ringan jep. Bukan sampai tahap teringin yang amat. Bolehlah tahan hati. 

3 comments:

  1. Kesiannya..tak apa. Nanti cik abang bawa balik la durian. Tapi dah musim ke? Durian kampung banyak la yang dah gugur..huu

    ReplyDelete
  2. @Khamsi Abdullah

    hurm..tak pasti lah pulak..tengok byk je yg jual kat tepi2 jalan tu... huhuhu

    ReplyDelete
  3. Owh..saya tak perasan sangat. Dah boleh "memburu" derian ni :P

    ReplyDelete

Follow me @munirah_izzan