Sunday, December 15, 2013

# #kami # #NurAeeraShuhayra

Aeera Sayang Oyang


Assalamualaikum dan salam 1Malaysia


"Entah bila lagi saya dapat jumpa kamu.." kata atuk hari tu.

Sedih tau bila atuk cakap macam tu. Rasa macam nak nangis bila dengar. 

InsyaALLAH tahun depan kami balik lagi. Aeera masa tu dah boleh kenal orang. :) 

Aisya pun mesti excited jumpa oyang dia lagi nanti. :)

Aisya dan Aeera sayang oyang sangat-sangat. Nanti kami balik jumpa oyang ea. Tunggu tauuuu.

2 comments:

  1. Setiap kali saya bawak anak jumpa atuk saya pun mcm tu... Sedih je dgr... Mesti mengalir air mata dia... Kita tengok pun sayu... Harap2 grandparents kita panjang umur lagi :)

    Jemput singgah blog saya juga ye... Masih baru dalam dunia blog ni... Kalau ada tunjuk ajar sangat dialu2kan :)

    www.blog-wafee.blogspot.com

    ReplyDelete

Follow me @munirah_izzan