Friday, January 3, 2014

"Kami Terlupa, Minta Maaf"

Assalamualaikum dan salam 1Malaysia

Pagi-pagi lagi dah baca berita yang menyedihkan. Lagi berita kanak-kanak meninggal dalam kereta. Umur 3 tahun. Tak tau macamana nak gambarkan perasaan ni. Even bukan anak sendiri tapi me pun ada anak jugak. 

Me takkan salahkan ibubapa budak tu. mungkin betul mereka terlupa. Tak ada ibubapa yang nakkan benda macam ni jadi kat anak mereka. Semua mau yang terbaik. 

Semoga kejadian ni membuka mata ibubapa diluar sana termasuklah diri me sendiri. Harap tidak ada lagi kejadian seperti ini berulang.

2 comments:

  1. ajal rahsia Allah... apa yg terjadi tu kadang2 penyebabnya sahaja....

    ReplyDelete
  2. Moon...sama lah Umi QI pun terbaca kisah mcm2 pagi nih....harap sgt kita senantiasa peka...Allah permudahkanlah

    ReplyDelete

Follow me @munirah_izzan