Thursday, February 13, 2014

# Erry Putra Feat Syasya Solero # Macam Cantik Macam Comel

Macam Cantik Macam Comel

Assalamualaikum dan salam 1Malaysia

lagu lirik: Erry Putra

susunan muzik: Zimi Sofazr
PenerbitZ: Zul2byb2





mata mata matamu mengoda aku
senyum senyum senyum memikat kalbu
wajah wajah wajahmu menarik hati
hati hati hatiku untuk kamu


walau jauh ku tetap menunggu

ku ingin selalu denganmu



macam cantik macam comel itu katamu
memang cantik memang comel itu kataku
kau selalu ada didalam sudut hatiku
ku ku  menunggu



baby baby i love you

**********************************************************

Haaaaa...tadi kan dengar lagu ni macam best jee. Macam comel je. Tapiiiiiiiiii,, macam ada something yang tak kena la. Hurm,, apa ya?

2 comments:

  1. menjadi² fenomena macam cantik je macam comel je ni kan sampai buat lagu tu

    ReplyDelete
  2. Ada ke? belum pernah dengar lagi...haha...mcm mana nak tau comel ke tak.

    ReplyDelete

Follow me @munirah_izzan