Thursday, February 27, 2014

# Media Siar Robot Syiah Sembahyang # robot syiah

Media Siar Robot Syiah Sembahyang

Assalamualaikum dan salam 1Malaysia

Semalam me pun perasan ada berita tentang robot yang sembahyang ni tapi tak pandang betul sebab tengah melayan Aisya main. Baru tadi ternampak status kawan di facebook mengenai robot tu. 


Jika betul maklumat ini sangat kecewa dengan pihak bertanggungjawab. Adakah tiada tapisan dibuat sebelum sesuatu cerita disalurkan kepada orang ramai? Dalam tidak sedar ajaran syiah mula disebarkan secara tidak langsung. 

Me cuma berkongsi apa yang perlu dikongsi. Sharing is caring. Minta maaf jika ada salah dalam penyampaian ini. 

8 comments:

  1. Mungkin juga. Sebab yg cipta tu org iran kan? Pihak yg bertanggungjawab tak sedar yg iran adalah syiah kot. Mereka sangka syiah dan islam itu seagama.

    ReplyDelete
  2. @KHAIRUL AMRAN

    homaii... apakah? alasan tu rasa lemah sgt...hurm..

    ReplyDelete
  3. moon... lin pernah tny orang syiah ni... (iranese) kenapa ada batu...
    then dia jawap itu da jd macam trend. tp sebenarnya batu tu orang dlu2 buat alas dahi kalau solat kat tanah.

    gitu la citanya.

    ReplyDelete
  4. SubhanaAllah....
    Perkara mcm ni x leh dibawak main2...if anak2 tgk sure akan terikut...halusss betul la cara memesongkan akidah cm ni Allah

    ReplyDelete
  5. entah apa2 lah..
    robot tak wajib sembahyang. apekehal nak wat dia sembahyang. nak suruh ajar anak sembahyng pun x leh pakai.

    ReplyDelete
  6. nih sume nak menyesatkan org Islam...memg tak patut

    ReplyDelete

Follow me @munirah_izzan