Saturday, February 8, 2014

# #NurAeeraShuhayra # #NurAisyaSyuhadaa

Princesses Beradu Sudah

Assalamualaikum dan salam 1Malaysia

Heeeee...sabtu yang boring tapi meriah oleh gelagat anak-anak. 

Aisya dari pagi tengahari tadi tak tido. Petang main taman pulak. Balik umah mandi pastu makan. Main-main jap pastu ajak masuk bilik nak tido. Yes! Aisya skang ni if ngantuk dia akan ajak masuk bilik. Penah sekali tu me tengah khusyuk tengok tv dia tarik ajak masuk bilik. 'Tido..' Haaaa. Dah pandai sudah. Alhamdulillah.sebab tu me tak pernah dah nak 'paksa' dia masuk bilik. 

Aeera pula bangun jam 5 tadi pastu bawa dia jalan kat taman jap. Dia pun suka jep dapat keluar umah. Terpusing-pusing kepala dia tengok sekeliing. Hehe. Balik umah susukan dia pastu baru mandi sebab dia dah melalak. Pas mandi still nak ajak main. Borak-borak. Sembur-sembur liur. Tak lama pastu nyusu lagi. Bising-bising jap pas tu senyap. Tengok-tengok dah tido. 

Syukur sebab senang je nak tidokan dua beradik ni. Layan-layan mata pastu tido. Me memang tak ajar tido buai dari dulu. Cuma Aeera masa tengah pantang ari tu ada juga la tido dlm buai jap tapi tak sampai dia addict ngan buai. :) 

Good nite puteri-puteri umi. Umi jap lagi pun nak tido dah. 



















Pening kepala dari semalam tak hilang lagi. @_@

No comments:

Post a Comment

Follow me @munirah_izzan