Tuesday, February 18, 2014

# blogging # Life

Seribu Entry Sudah

Assalamualaikum dan salam 1Malaysia

Ni screencapture yang me amik semalam. Tengok jumlah yang me post tu. Haaaa.. Dah seribu entry. Sepanjang hampir 4 tahun berapa bulan ntah me blogging, akhirnya post entry dah banyak tu. orang lain 2 3 tahun dah capai riban entry tapi me nak tunggu lama ni baru banyak tu. hehehe.





Alhamdulillah. Sepanjang blogging ni memang banyak gak benda-benda tak diingini berlaku. Ada masa tu macam nak patah semangat tapi alhamdulillah masih dipanjangkan jodoh dengan blog yang tak seberapa ni. :)

3 comments:

  1. 131 entry...
    ntah apa nak tulis..ha.ha..kagum jap apa benda tulis tu ek.

    ReplyDelete
  2. 1000 n3 dah..oklah tu..my blog lagi teruk..rasa malas je memanjang nak menulis..lately ni je baru rajin sikit..huhu..
    btw, salam perkenalan...

    ReplyDelete

Follow me @munirah_izzan