Tuesday, February 4, 2014

# Baby bump sakinah # wan sakinah mengandung

Wan Sakinah dan Baby Bump

Assalamualaikum dan salam 1Malaysia

Bahagia kan mereka ni. Huhu. Dah besar baby bump Sakinah isteri kedua Ashraf Muslim. Tak lama lagi dah boleh pegang baby. Alhamdulillah.

wan sakinah hamil
Pic : kredit Beautifulnara

Tapi bagi me lah kan, pic begini pasti akan mengundang kesedihan pihak satu lagi. Hurm,, korang pasti tau kan siapa yang me maksudkan. Huhu. Siapa tak terasa. 

Apapun, me doakan yang baik-baik sahaja untuk mereka. 

4 comments:

  1. takpelah. harap pihak yang lagi satu redha dengan ketentuan Allah ini.

    From,

    Nasz

    www.nasznadzeri.com

    ReplyDelete
  2. hi kak moon,, dtg singgah n follow sni. omeiii la blog akak .. :)

    ReplyDelete
  3. nak buat cmner kan.. org tengah seronok preggy.hehe

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum kak, best tengok orang mengandung. semoga isteri pertama Asyraf bertabah dan bersabar dengan dugaan ini.. in shaa Allah (",)

    ReplyDelete

Follow me @munirah_izzan