Monday, March 3, 2014

Bila Anak Kurang Sihat

Assalamualaikum dan salam 1Malaysia

Demam. Batuk. Selesema. Mata berair. Hidung tersumbat. Hingus meleleh. Lemah je dari semalam. Kesian Aisya. Bila tido pun tak lena sebab batuk. Asyik-asyik terjaga. Selera makan pun lari. Makan but bila batuk tu semua keluar semula. Huhu. Sedih.

Bila kena kat kita yang dah besar ni pun rasa tak larat apalagi kena kat budak kecil macam Aisya. Dia dah la tak tau nak cakap sangat lagi. Tak pandai nak ngadu. 


Pic tak gelap. Takmo buka lampu sebab takut kacau tido Aisya n Aeera. 

Semoga cepat sembuh anak umi. Umi nak tengok Aisya yang suka main. Suka gelak. Suka kacau umi. Suka kacau adik. 















Pengasuh Aisya n Aeera cuti seminggu sebab tak sihat. Tengah bingung nak cari pengasuh untuk seminggu ni. Huhuhu. 

4 comments:

Follow me @munirah_izzan