Saturday, March 15, 2014

Lelaki Cium Lelaki Salah!

Assalamualaikum dan salam 1Malaysia

Pagi ni nak kongsikan perbualan antara me and anak buah me malam jumaat lepas.

Angah : mak lang..

Me : ye..

Angah : lelaki dengan lelaki tak boleh cium kan? Perempuan dengan perempuan pun tak boleh kan? 

Me : habis tu apa yang betul?

Angah sengih je. 

Me : siapa yang btau angah macam tu? 

Angah : cikgu.

Pastu dia lari sambung main. Angah baru 6tahun. Pertanyaan dari dia buat me berfikir apa yang cikgu dia cerita. And apa yang membuatkan mereka mula bercakap mengenai topik itu. 

Me kenal angah. Parents dia memang tegas dalam mendidik diorang 3 beradik. And mustahil jika dia yang mulakan pertanyaan macam tu. 


No comments:

Post a Comment

Follow me @munirah_izzan