Monday, April 14, 2014

# Jeruk buah pak ali # jeruk penang

Hantu Jeruk?

Assalamualaikum dan salam 1Malaysia

Sejak akhir-akhir ni asyik craving for jeruk buah. Tak kisahlah jeruk Pak Ali ke jeruk jenama apa sekalipun. 

Sebelum tido makan jeruk. Bngun tido buka peti ais cari jeruk dulu. Huhu. Jumaat lepas makan jeruk sampai serak-serak suara ni. Hahaha. Adoi. Masalah betul ni.


Bekalan jeruk untuk seminggu. Agak-agak cukup tak? Rasa macam tak cukup ni. Huhu. Ada tak siapa-siapa yang boleh kirimkan jeruk buah Pak Ali tuu. Sedap kut. 

Tapi hope sangat pas habis stok ni tekak dah tak minta-minta lagi dah. Penat nak layankan perasaan teringin tu. fuh~

























Suami dah kurus lah. Jeles ni. Ahahaha.


#okbai. 













8 comments:

  1. Umi Qi suka beli jeruk...tp bukan kaki mkn jeruk hahaha...itupun pilih jeruk mangga muda je mkn...yg lain x mkn heheh sedap kan

    ReplyDelete
  2. kecur air liuq nie dengar perkataan jeruk..sama macam umi qi, kita pun suka beli jeruk tapi kureng sikit nak makan jeruk

    ReplyDelete
  3. hye..syira datang jenguk tuan blog..lama tak tegur..hehe
    :) jemput singgah blog syira, akan ada GA APRIL hari ini..tunggu ^_^

    ReplyDelete
  4. makan jeruk sedap woo.. nape tetiba moon asik nk mkn jeruk jer..

    ReplyDelete
  5. semalam sy buat jeruk mangga..harini rasanya dah boleh makan kot..hehe

    ReplyDelete
  6. Lama pulak tak makan jeruk Pak Ali ni..sedap rasanya

    ReplyDelete

Follow me @munirah_izzan