Monday, April 7, 2014

# Life # Nescafe

Penangan Nescafe

Assalamualaikum dan salam 1Malaysia


Penangan nescafe ni sekarang tengah pening-pening lalat jadinya. Huhu. Minum sikit je tadi. Setengah cawan je agaknya tapi effect jadi macam ni. Agak-agak if minum habis segelas tadi confirm migrain. 

Dah lama tinggalkan minuman ni. Sejak pregnantkan Aisya 2 tahun lalu dah stop. Bila dah cuti lama pastu amik semula macam ni lah jadinya. Huhu. Kafein banyak. 

Minum tadi pun sebab nak hilangkan rasa teringin tu je. 

Nak telan panadol ke ea? Heh~

2 comments:

  1. Akk punya fav is nescafe
    Memang tak dpt dipisahkan lgsg..
    Hahaha
    Now akk beli yg 3 in 1 mild tu
    Tu pun sbb hubs akk nk bncuh snang..
    Kalau x mmg bancuh yg pure tu lg kaw!!

    ReplyDelete
  2. saya suka bau..tp kalau minum memang ting tong kejap..x tahan

    ReplyDelete

Follow me @munirah_izzan