Monday, May 19, 2014

Tak Sihat

Assalamualaikum dan salam 1Malaysia

Isnin sudah. Rasa cepat je masa berlalu. 19/5/2014. Ada apa dengan tarikh ini? Takde apapun sebenarnya. 

Keadaan kesihatan still kurang memuaskan. Batuk. Tekak gatal. Suara pun serak. Kelmarin badan sakit-sakit. Kat sendi-sendi. Memang rasa tak larat sangat tapi kena jugak kuatkan demi anak-anak. En.abg pulak kena kerja. 

Aisya n Aeera pun kurang sihat jugak. Batuk. Selesema. Demam. Kesian anak-anak umi. Tak lena tido malam sebab batuk. If me yang dah besar ni pun rasa tak larat apatah lagi budak kecik kan. 

Masa nak tidokan Aisya n Aeera tu asyik bisik kat dia,, bagi la sakit tu kat umi. Umi rela umi sakit dari tengok anak-anak umi tak sihat macam ni. Huhuhu. 

Tak larat nak type panjang-panjang. 

7 comments:

Follow me @munirah_izzan