Monday, June 2, 2014

# Ramadhan

Ramadhan Semakin Hampir

Assalamualaikum dan salam 1Malaysia

Marhaban Ya Ramadhan | Sedar tak sedar kita dah berada dalam bulan Jun. Tak lama lagi nak puasa dah. Me siap pasang countdown Ramadhan kat sidebar blog. 


Haaaa.. tak sampai sebulan pun lagi. Bagi kaum wanita kat luar sana tu, dah ganti puasa ke? Me? InsyaALLAH akan ganti sebelum Ramadhan. 

Tahun lepas puasa masa tengah pregnant kan Aeera tapi oleh sebab masalah kesihatan maka doktor tak benarkan me berpuasa. Risau masalah ke baby. 

Ada 5 hari jugak me tak puasa masa tu. Tapi dah ganti 2 hari so tinggal lagi 3 hari nak ganti. 

Jom qada puasa ramai-ramai. :D

4 comments:

  1. counting the days towards ramadhan...

    ReplyDelete
  2. caiyokk..
    akak pun berpuasa ganti ari ni. lagi 2 hari to go...yezzz

    ReplyDelete
  3. puasa belum berganti.... puasa da menghampiri.. haiyarkkkk...

    ReplyDelete

Follow me @munirah_izzan