Sunday, July 13, 2014

# #NurAeeraShuhayra

Aeera Dah Masuk 10 Bulan

Assalamualaikum dan salam 1Malaysia
Alhamdulillah. Sok genap umur Aeera 10 bulan. Membesar dengan sihat anak umi. Dah banyak ragam dia. Paling penting, dia suka gelak. Hehe.
Semua benda yang orang buat mesti dia gelak. Kadang Aisya nangis pun dia gelak. Hahaha.
Buli kakak tu kira macam hobi Aeera gak. Huhu. Semalam dia rotan kakak guna hanger. Pastu dia suka langgar kakak dengan walker dia. Suka amik barang yang kakak dia tengah pegang. Aisya pulak jenis tak melawan. Bila Aeera buli dia nangis je.
Tapi bila Aisya marah tu lagi dia suka kacau. Hehe. Kadang kesian gak tengok Aisya.
Apapun anak-anak umi buat tetap comel di mata umi. Besar nanti takmo gaduh-gaduh tau adik beradik. :D

Posted via Blogaway

1 comment:

  1. salam ramadhan , saya follow sini :)
    http://caraleezaty.blogspot.com/

    ReplyDelete

Follow me @munirah_izzan