Thursday, July 3, 2014

# #NurAeeraShuhayra # #NurAisyaSyuhadaa

MC

Assalamualaikum dan salam 1Malaysia

Setelah sekian lama tak MC akhirnya hari ni tewas jugak. Huhu. Ingat dapat bertahan nak kerja tapi pagi ni bila bangun sahur rasa tak larat sangat. Tapi tetap bangun siapkan sahur.

Sebelum ni susah sangat nak ambil MC sebab kenangkan kerja yang banyak kat opis. Lagi-lagi me tengah memangku tugas. Huhu. Tapi keadaan hari ni memang tak mengizinkan me untuk kerja. Need some rest. Ni pun tengah risaukan kerja gak. Isk!!

Hope tiada suara-suara sumbang pertikaikan MC me ni. Hurmmm. I'm not a working machine. Harap maklum!

Aisya dan Aeera pun batuk n selesema sama. Syukurlah sebab tak demam. Get well soon anak-anak umi n ayah.


Posted via Blogaway

4 comments:

  1. keje-keje juga ...rehat tu penting juga agar kerja menjadi lebih konsisten dan mantap hasilnya... rest elok2 yer..

    ReplyDelete
  2. GWS moon! cuaca kot kan.minum air masak banyak k.takpun minum 100plus

    ReplyDelete

Follow me @munirah_izzan