Wednesday, September 10, 2014

# Cabaran 30 hari # Cabaran 30 hari blogging

Cabaran 30 Hari | Hari 4 : Buku Kegemaran Anda

Assalamualaikum dan salam 1Malaysia

Cabaran 30 Hari | Dah masuk hari ke-4 dah pun. Haaaa,, baru lagi rupanya. Hehe. Ingat nak habis dah. :p

Buku kegemaran? Takde buku kegemaran sangat tapi me sangat suka baca novel. Tak kiralah novel bm atau bi. Koleksi buku me pun memang banyak. Yang kat sini banyak, kat Sabah lagi banyak. Berkotak-kotak. Dah boleh bukak mini lebry pun. Hahaha. 

Pic? Oleh kerana baru pindah umah hari tu so tak kuar dari kotak lagi. Ada few je yang ada luar kotak. 

Banyak lagi koleksi lain macam komik dan majalah-majalah katun. Haaaaaaa. Nampak sangat kan.









2 comments:

  1. hihi..kita kalau bab buku memang lambat ... tak suka baca novel sebab banyak sangat chapternya :) tapi bagus, membaca amalan mulia..kita baca kat google je.hihi

    ReplyDelete
  2. Dulu minat gak novel... Tapi skrg dh jarang... Hehe

    ReplyDelete

Follow me @munirah_izzan