Thursday, September 11, 2014

Cabaran 30 Hari | Hari 5 : 3 Perkara Yang Ingin Anda Katakan Pada Bekas Kekasih

Assalamualaikum dan salam 1Malaysia

Cabaran 30 Hari | Perghhhh!! Task ni kemain sungguh. Nak cakap apa ea?

Sumber : google.com

Kalau dulu mungkin banyak yang me nak cakap tapi sekarang ni, me dah lupakan semua tu. Benda dah berlalu kan. Lagipun me dah kahwin. Dah ada 2 anak pun. Hehe.

Nak skip task ni boleh? Bukan apa pun tapi demi menjaga hati en.abg. Me taknak ungkit-ungkit dah benda-benda lama ni. Tak best pun. Ngehehehe.

Tak sporting? Katalah apa pun. Bila dah ada hati yang nak dijaga, kata-kata kita pun perlu ditapis supaya hati tu tak tercalar. Ye tak? So sorry... 








3 comments:

  1. tak pa...it's only segmen ja pun...tak bw ke mati...hati org disayangi tu yang kita nak hidup seumur hidup kita...yg tu la patut dijaga...=)

    ReplyDelete
  2. Betul tu.. Yg lepas jgn dikenang..

    ReplyDelete

Follow me @munirah_izzan