Monday, November 3, 2014

Aisya Syuhadaa

Assalamualaikum dan salam 1Malaysia


Hahaha. Tak tahu dari mana Aisya belajar buat mata macam ni. Pastu kononnya nak takutkan orang la. Adoii anak umi. 

Aisya sekarang ni kurang sihat. Ada putih-putih timbul kat bibir. Doktor kata jangkitan kulat. Huhu. Tiba-tiba je ada. Banyak pulak tu. Risau kulat tu merebak ke bahagian-bahagian lain je. Doktor bagi ubat anti fungal. 

Doktor kata mungkin sebab cara sterilize botol tu salah or susu masam or dia kutip-kutip barang mainan dan masukkan dalam mulut. Huhu. 

Pastu semalam, tengah tunggu ubat Aisya lari-lari sampai jatuh tersembam ke lantai. Bibir pecah. Huhu. Darah arr. Ramai je orang masa tu sebab Aisya jatuh betul-betul depan pintu masuk DEMC. Me terus je lari dapatkan Aisya. Bengkak sangat kot. Risau jap. En.abg suh bagi dia minum air tapi dia taknak. Masuk kereta baru dia nak minum.

Pagi tadi nak pegi kerja pun rasa berat hati sangat. Nak nangis bila hantar anak ke rumah pengasuh dalam keadaan kurang sihat macam tu. Umi minta maaf sayang. 


6 comments:

  1. Lumrah kita sbg ibu yg kena kerjakan..demi sesuap nasi...

    ReplyDelete
  2. cian aisya... tak amik mc ke moon?

    ReplyDelete
    Replies
    1. dah selalu amik mc kak... huhu.. ikut ati memang nak je mc..

      Delete
  3. Semoga aisya cepat sihat ye sayang...comel je..pndai ek..nk takutkan..

    ReplyDelete
  4. hahah..tapi comel la bergambar macam tu..mana dia dapat la..heheh

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha.. dari umah pengasuh kot.. kawan2 ramai..

      Delete

 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in