Sunday, December 14, 2014

# Movie # The Maze Runner

Movie : The Maze Runner

Assalamualaikum dan salam 1Malaysia

The Maze Runner | Nampak sangat ketinggalan. Hehe. Movie ni dah lama rasanya. Orang pun dah lupa movie ni ada me baru layan. Hahaha. Adoii.

Ni sebab lama tak masuk panggung. Last masuk masa pregnantkan Aisya. Tak ingat dah tengok cerita apa masa tu. Hehe.

Ok. Balik pada tajuk. Untuk me, 4 bintang untuk movie ni. Best!

Thomas. Minho. Newt. Chuck. Alby. Teresa. Homaiiii. Kenapa diorang ni comel sangat. Eh! Hahaha.

Dan Gally tu memang sangat annoying. Means dia bawa watak tu sesuai sangat. Dan dia berjaya buat me rasa nak cubit dia 50 ratus kali. Hahaha.

The Gravier? Horror. Me kalau jumpa agaknya memang akan menyorok je sepanjang malam. Tak kuasa nak main kejar-kejar. Huhu. Over tak?

Tapi ending tu betul-betul buat me menangis. Huhu. Kenapa mesti Chuck the tembam mati?

Tau tak?Aisya siap jerit-jerit tengok movie ni.

"Sian tersepit.."
"Cepat!!!"
"Lariiii..."
"Dobot makan.. eeeeee.."

Ahahahaha. En.abg pun agak bengang kejap sebab Aisya tak berhenti bercakap. Hahahaha.

Memula ok lah suh diam. Last-last en.abg suh Aisya tido. Adoii. Lawak anak beranak ni. Me yang kat tengah-tengah mampu gelak je.

Ada sambungan lagi ke The Maze Runner ni? Endingnya ada phase 2 kan..kan.. heeeeee.. Tak sabar nak tengok.




















Esok publish entry GiveAway. Hope ada sambutan. :D






2 comments:

  1. Wah.. lum tgk lagi ni.. tp dah ada dalam external.. banyak amek movie jer.. tp lum lg sya tgk2.. haha..

    ReplyDelete
  2. wahhh best ke..xsabar nak tengok..kita tgh download xhabis2 lg.slow pulak internet neh.adoii...

    ReplyDelete

Follow me @munirah_izzan