Monday, December 15, 2014

# UIA # ustaz azhar idrus

Pendek Itu Comel

Sumber : facebook.com
Assalamualaikum dan salam 1Malaysia
Haaaaa. Selama ni bila orang kata me ni pendek me betulkan perkataan tu. Bukan pendek tapi kurang tinggi. Tapi sekarang ni tak kisahlah bila orang kata pendek. UAI kata kena bangga sebab pendek. Pendek itu comel! Hehehe





Haaaaaa.. excited sangat nak type pasal comel ni kan.. sampai tersalah type. Tq Adinda Baizura Mazlan sebab tegur. Heeee. Dah betulkan. 


6 comments:

  1. Beruntungnya jadi orang pendek. Hihi.
    Apa pun setiap apa yang Allah telah jadikan pasti mempunyai kecomelan tersendiri. Kan?

    ReplyDelete
  2. hahah..kan??sentiasa muda gitu..:)

    ReplyDelete
  3. Betul tu. Macam mak kita, rendah orgnya. Walupun dah limaploh taun, tapi masih nampak muda.. ^_^

    ReplyDelete

Follow me @munirah_izzan