Sunday, January 18, 2015

Ada Sebab Kena Halau

Assalamualaikum dan salam 1Malaysia

Sekarang ni heboh pasal budak kena halau dari sekolah kan. Katanya kena halau sebab pakai baju kurung. Me pun sebenarnya hampir melatah dengan situasi tu. Kononnya cikgu salah and murid betul.

Tapi bila baca certain komen tentang hal tu, memang ada betulnya. Takkan cikgu suka-suka hati nak halau student kan.

Bila terbaca komen salah seorang cikgu disiplin berbangsa india ni lagi terbuka luas fikiran me tentang hal macam ni.






So, sama-sama kita berfikir.

Seriusly me pun ada jugak perasan tentang pakaian budak-budak sekolah sekarang ni.

Ibubapa pun haruslah mainkan peranan jugak.
posted from Bloggeroid

2 comments:

  1. selamat malam..jom ke blog syira...sertai giveaway simple and menang pelbagai hadiah hebat serta wang tunai :D

    ReplyDelete
  2. Betul tu..mak ayah patut nya tengok2 la apa yang anak pakai..

    ReplyDelete

Follow me @munirah_izzan