Friday, January 2, 2015

Welcome 2015

Assalamualaikum dan salam 1Malaysia

Tak sangka 2014 dah dapat title 'tahun lepas'. Kejap je kan masa berlalu. Tahu-tahu je hari ni dah hari kedua tahun 2015. Alhamdulillah. Masih mampu senyum tika ini. 

Bila masuk tahun baru ni semua akan sibuk dengan azam tahun baru kan. Azam me? Heeeeeeeee. Baaaaaaanyak sangat. Boleh macam tu? Hehehehe. 

Salah satu azam tahun ni nak lebih rajinkan diri menabung untuk keperluan diri dan keluarga. Sebelum ni bukan tak rajin tapi ada masanya terlalai dengan nafsu sendiri so terkurang jumlah di situ. Very bad attitude kan. Tahun ni kena tahan diri dari membazir. Semoga hati lebih tabah dan cekal tahun ni. Hehehehe. Mudah sangat terpengaruh kan. Gitu la jadinya.

Azam lain? Hurm,,, let me see. 

Biarlah rahsiaaaaa... hahahaha. Rahsia sangatkan. Pastu sok-sok cerita gak dalam ni. Tu maknanya rahsia yang bukan rahsia. Eh.. Hahaha. 

Wishlist? Pun sangat banyak. Nanti me akan listkan. Moga tercapai tahun ni. Hehehe.

Me nak ucapkan Selamat Tahun Baru 2015 kepada semua rakan-rakan maya. Semoga tahun ini membawa lebih makna buat kita. InsyaALLAH. 




Jemput join Goodbye 2014 Giveaway Di Munirahizzan.com. Tarikh tutup 5 Januari 2015. Boleh tengok senarai hadiah di Sini.










No comments:

Post a Comment

 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in