Sunday, March 8, 2015

Hujung Minggu Masa Untuk Anak-Anak

Assalamualaikum dan salam 1Malaysia

Hujung minggu adalah saat paling berharga buat me. Masa untuk family.

Masa ni lah me perhatikan perkembangan Aisya dan Aeera. Both semakin membesar dengan sihat. Alhamdulillah.

Kadang memang ada masa dia buat umi marah. Buat umi rasa nak gigit-gigit je diorang ni. Tapi bila difikir semula, me rasa tu cara mereka nak tarik perhatian me. Nak ajak me main.




Aisya & Aeera suka tido dipangku me. Bila tido malam pulak Aisya tido berbantalkan lengan me dan Aeera pula suka berbantalkan perut me. Hehehehe.

Masa diorang tido tu nampak innocent sangat muka memasing. Hehe. Masa tu la nak cium,, nak kacau. Bila dah bangun pening pulak nak layankan. Sekejap nak itu,, sekejap nak ini. Hehehehe.

Alhamdulillah. Syukur pada ALLAH sebab bagi peluang me untuk melihat Aisya & Aeera membesar.

Love them both so much.

posted from Bloggeroid

1 comment:

  1. betul tu moon .. masa tidur cam nak bangunkan dorang tapi bila bangun pula mulut kita pula nda berhenti pot pet2 .. hehe

    ReplyDelete

Follow me @munirah_izzan