Monday, March 16, 2015

# #NurAisyaSyuhadaa # Life

Lupa Nak Makan

Assalamualaikum dan salam 1Malaysia

Dah kul 11 malam baru terasa lapar. Ingat-ingat balik hari ni rupanya jamah 3 keping roti butterscotch je. Bila anak tak sihat mulalah lupa nak jaga diri sendiri. Huhu. Takpe. Anak lagi penting.

Hari Aisya agak meragam gak. Nak dukung je. Even ada satu masa tu dia aktif main ngan Aeera tapi tu pun kejap je.




Sepahkan nasi pun semangat. Kata nak makan tapi sudahnyaaa..






Huhu. Bru pas sapu umah untuk kali kelima. Kena sapu untuk kali keenam. Hari ni 3 kali mop umah. Hukhuk.

Pastu ajak pegi taman. Memang teringin nak bawa tapi dengan keadaan tak sihat macam ni dan cuaca yang sangat panas yak mampu umi tunaikan permintaan Aisya tu. Maaf sayang. Aisya dah sembuh nanti umi bawa Aisya dan Aeera pegi taman yaa.

Buat keje, layan anak-anak tak sedar masa dah kul 7pm. Huhu.

Kul 8 keluar bawa Aisya pegi klinik. Sampai umah kul 10.30. Memang tak dan dah nak makan. Huhu.

Esok pagi je lah makan.

posted from Bloggeroid

2 comments:

  1. boleh slim ni lupa nak makan,
    tmbah2 buat kerja rumah and layan kerenah anak
    tapi itulah benda paling seronok :)

    ReplyDelete

Follow me @munirah_izzan