Thursday, April 23, 2015

Indahnya Mostar

Assalamualaikum dan salam 1Malaysia

Selama ini me tak pernah tahu tentang kewujudan Mostar. Tau pun selepas tengok telemovie Cintaku Tertinggal Di Mostar. For me telemovie tu agak boring. Tertidur kot masa awal-awal tu tapi bila dah masuk part Mostar tu mata terus segar. Cantik!! Hehehe.

En.abg terus google Mostar. Rupanya di Bosnia and Herzegovina. Negara yang satu ketika dulu pernah menjadi mangsa keganasan perang. Tahun 1993. Ingat lagi masa tu selalu tengok kat berita. Umur masa tu pun baru 7 tahun. 

Sumber : google image

Sumber : google image


Tapi bila tengok keadaan Mostar sekarang ni, subhanallah. Cantiknya. Terpelihara keadaannya. Bangunan semuanya nampak bersejarah. Masih ada tinggalan sisa-sisa perang. 

Teringin pula nak jejak kaki kat sana. One fine day. Hehehehe. 

Sumber : google image

Sumber : google image

Sumber : google image

Sumber : google image
Cantiknya. 

4 comments:

 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in