Wednesday, June 17, 2015

Abadikan Gambar Keluarga Di MOJO Studio

Assalamualaikum dan salam 1Malaysia

Pertama kali ambil gambar kat studio. Bukan gambar passport tau. Hahaha. 

Ni gambar keluarga. Alhamdulillah. Pengalaman terbaik bersama Mojo Studio. Walaupun Aisya dan Aeera tak bagi kerjasama pun. Haaaaaaa. 

Selesa sangat Mojo Studio ni. Dilengkapi pengdingin hawa sebab tu Aisya suka sangat lari pusing satu studio tu. Memang riuh dengan suara anak-anak je hari tu. 

Kelebihan bergambar di MOJO Studio?

=================================================================

Promosi RM100 untuk 1 jam sesi penggambaran. Harga asal RM150. Apa lagi yang bakal anda dapat?
  • 5 keping 4R/ 1 keping gambar berukuran A4
  • 1 keping CD beserta gambar yang diambil
  • Perkhidmatan rakaman foto secara profesional
  • 1 jam bagi setiap sesi penggambaran
=================================================================


Ni antara gambar yang sempat diabadikan kat Mojo Studio ni.

Persalinan pertama adalah persalinan Raya. Tahun ni tema Grey. So, baju dah awal-awal rasmikan untuk photoshoot ni. Hehehe.








Persalinan kedua, en.abg dengan uniform.



Persalinan ketiga untuk en.abg dan kedua buat me dan anak-anak. Santai.







Kebanyakan gambar macam kelam-kabut sikit sebab anak-anak memang meragam masa tu. Nasib baik lah en.photographer mampu bersabar dengan kerenah Aisya dan Aeera. 

Haaa.. Last but not least. Gambar dengan rakan KBBA blogger. Kak Anil dan Yaya Cendana.



Happy dan puas hati sangat masa photoshoot hari tu.

Untuk booking boleh hubungi :

Whatsapp

En.Azam - +60163379047
En.Duwan - +60192218182

Facebook - Mojoreelfansclub
Instagram - mojo.studio
Website - www.mojoreel.com
Email - mojoreel@gmail.com / mojo@mojoreel.com

Lokasi :

MOJO Studio
Desa Melawati, Ulu Kelang
Kuala Lumpur.
(Near Saville)




No comments:

Post a Comment

 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in