Wednesday, June 3, 2015

Perhatian Serius Kepada Semua Perokok

Assalamualaikum dan salam 1Malaysia

Anda seorang perokok?



Bukan anda seorang yang terkesan dengan asap rokok tu tapi anda membawa orang lain bersama anda. Mungkin anda tidak peduli tapi apa perasaan anda bila orang yang terdekat atau orang yang anda sayang yang mendapat kesannya?

Baru nak menyesal? Baru nak boikot? Sudah terlambat.



Sedarlah!

Boikot rokok!!

posted from Bloggeroid

11 comments:

  1. Singgah pagi...
    klu dah perokok yg tegar...
    ckp la apa pun....x jalan...

    ReplyDelete
  2. hurmmm..
    susah nak minta mereka stop merokok..

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul kak mas.. diorang pandang x endah je bila tegur.. huhu

      Delete
  3. nasib baek hubby bukan perokok..hehe

    ReplyDelete
  4. Betul t.t orang yang tak merokok pun dapat kesan.Ntah la smpai bila si perokok nak insaf

    ReplyDelete
    Replies
    1. kdg bila perokok berhenti diorang akan sakit.. katanyaaaa la..

      Delete
  5. hurm...no komen, cz my hubby, abah n FIL perokok tegar.. :(

    ReplyDelete
  6. plg xsuke lelaki perokok.. dh klau nk merokok tu sedut je la asap tu bagi habis semua. ni yg nak hembus kat muka orang apehall.. =,= .. hisss.. panass betul aku. hhaha..

    ReplyDelete

 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in