Friday, July 10, 2015

Cuti Dah Lulus

Assalamualaikum dan salam 1Malaysia

Alhamdulillah. Cuti untuk hari raya dah lulus. Tu pun ambil cuti 5 hari selepas raya sebab pengasuh nak cuti seminggu. 

Me ok je sebab pengasuh tak pernah berkira dengan kitorang. :)

Tapi yang tak bestnyaaaaaa bila en.abg tak dapat cuti raya. Huhu. Raya pertama, kedua dan ketiga dia kena kerja. Huhu. Tapi alhamdulillah sebab pagi raya dia ada dengan kami. Weehuuu.

sumber : google image

Tahun ni giliran raya kat Melaka. Kenalah bergilir sebab kampung jauh-jauh kan. 

Even terasa nak balik Sabah jugak tapi tak boleh nak pentingkan diri kan. Kena fikir dan jaga hati en.abg dan keluarga mentua. :)

Kalau dekat mungkin bolehlah balik tapi ni kena naik flight pula ke Sabah. 2 3 hari memang tak cukup lah kan. 

So, jangan gaduh-gaduh tau yang kampung negeri lain lain tu. Hehehe.

2 comments:

Follow me @munirah_izzan