Monday, July 13, 2015

# advertorial # produk review

Moeder Untuk Kesihatan Ibu Mengandung Dan Menyusukan Anak

Assalamualaikum dan salam 1Malaysia

Moeder Untuk Kesihatan Ibu Mengandung Dan Menyusukan Anak | Semasa mengandung, susu adalah salah satu makanan tambahan buat me dan baby dalam kandungan. Bila tak mampu nak telan nasi, me memang cari susu. Alhamdulillah. Setakat ni tekak mampu terima susu. Heeee. 

Susu adalah pelengkap nutrisi bagi ibu hamil kerana kandungan nutrisi yang ada dalam susu mampu memenuhi keperluan kalsium tambahan untuk pertumbuhan tulang dan otak bayi. Kalsium juga penting untuk ibu yang mengandung. :)

Me nak kenalkan satu produk makanan tambahan iaitu Moeder di mana boleh membantu ibu-ibu atau bakal ibu di luar sana untuk menjaga kesihatan mereka dan bayi mereka. 


Moeder adalah peransang susu badan di mana kebanyakan ibu-ibu di Malaysia mengalami masalah kurang susu badan, letih, sakit-sakit badan, kulit kendur selepas bersalin, payudara kendur dan masalah kulit.

Khasiat Moeder buat ibu hamil
  • Mencerahkan kulit
  • Mengatasi masalah rabun malam
  • Meningkatkan daya tubuh dan stamina serta tenaga semasa hamil
  • Mengurangkan risiko tekanan darah tinggi dan rendah ketika hamil
  • Mengatasi masalah depresi (stress)
  • Menguatkan sistem penghadaman dan daya tahan terhadap keracunan makanan
  • Mengelakkan sembelit bagi ibu hamil
  • Menguatkan pernafasan (mengurangkan asma dan lelah bagi ibu hamil)
  • Membanyakkan darah (pengganti kerang seperti tradisional)
  • Meningkatkan produksi susu ibu
  • Melembabkan kulit
  • Mengurangkan kesan selulit pada perut
  • Mencegah osteoporosis
  • Mencegah sakit pinggang dan tulang belakang ketika hamil kerana membawa kandungan
  • Menguatkan kandungan bagi ibu baru hamil
  • Memberi lebih tenaga ketika proses bersalin
  • Mengatasi masalah mual
  • Menormalkan metabolisme
  • Mencegah kegemukan selepas bersalin
  • Rasa Vanilla berlemak tanpa menyebabkan rasa loya

Khasiat buat kandungan atau bayi : 
  • Mengurangkan risiko demam kuning
  • Meningkatkan daya tahan tubuh bayi (selesema demam)
  • Melebatkan rambut
  • Menghitamkan rambut dan bersinar terhadap bayi
  • Memutihkan dan melicinkan kulit bayi
  • Membantu menguatkan sistem paru-paru bayi
  • Mencegah asma dan lelah
  • Mencegah rabun ketika besar
  • Membantu pembentukan otak, saraf, plasma darah dan organ pembiakan
  • Membantu kecergasan otak bayi
  • Membantu sistem pencernaan bayi yang menyusu badan ibu yang mengamalkan Moeder

Khasiat buat ibu selepas bersalin @ menyusu bayi @ bayi menyusu :

  • Membanyakkan dan memekatkan produksi susu
  • Mencegah kegemukan
  • Mencerahkan dan melembab kulit
  • Membantu menghilangkan selulit ketika hamil
  • Membantu merawat luka dalaman semasa bersalin dengan cepat
  • Memberi tenaga terutama ketika berpuasa tetapi menyusukan bayi
  • Mengurangkan stress
  • Mengatasi atau mencegah rabun
  • Mengenyangkan bayi dan mengatasi masalah sedu
  • Menguatkan sistem pernafasan bayi
  • Membantu daya ingatan bayi


Kandungan Moeder

Susu kambing, Ekstrak tomato, Habbatussauda, Madu, Ekstrak anggur, Lutein, Bird nest, Kurma, Manna, Bilberry, Aloevera, Lobak merah, Brokoli, Omega 3, Betik, Stevia, Vanilla, Non diary creamer

Cara minum : 

 Bancuh menggunakan air suam (200ml) 1 scoop. 1 scoop siang dan 1 scoop malam sebelum tidur. Elakkan pengambilan kaffein.

Harga :

RM159 SM / RM169 SS termasuk postage

Promosi : RM129 termasuk postage seluruh Malaysia sehingga 31 Julai 2015

Untuk maklumat lanjut :

Boleh hubungi nombor telefon 
018-2976697/ 016-4460677/ 017-3340343

atau

Layari facebook : Moeder 




19 comments:

  1. allene tak minum susu.. klu minum mesti keluar semula.. uhuhuh

    ReplyDelete
    Replies
    1. preggy sblm ni pun mcm tu lin.. tapi kali ni ok skit..

      Delete
  2. Byk khasiatnya susu ni. Bagus untuk ibu2 mengandung ni.

    Susu untuk ayah mengandung ada tak?

    ReplyDelete
  3. Wow diekstrak dari susu kambing. Memang bagus ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. susu kambing bagus utk kesihatan.. :)

      Delete
  4. Saya belom mengandung.. boleh mnum tak.hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. tggu pas kawin nnt ye lisa.. hehehe

      Delete
  5. Waahhhh bagusnya produk ni...kenapa la masa ciknad preggy dulu takder benda2 camni...errr ker dah mmg ada tapi ciknad tak tahu? Haha...

    ReplyDelete
  6. Kandungan susu ni mmg bahan bahan yg recommended utk kesihatan kan, patut laa bagus

    ReplyDelete
  7. boleh syorkan pada kawan2 yg preggy....kilang kita dah stop gituuuuu..ehehehe

    ReplyDelete
  8. sesuai lah utk yg tak minum susu

    ReplyDelete
  9. SALAM ,
    Produk ni ada kelulusan KKM x?

    ReplyDelete
  10. dimana kita boleh dpatkan susu ni.?

    ReplyDelete
  11. Skang dh murah rm99 hrga promosi April..sy bru nk try...sembelit... dlm pntng... Sabar & usaha serta doa itu indah :)

    ReplyDelete

Follow me @munirah_izzan