Saturday, August 29, 2015

Estofa Glow : Kesan Seawal 3 Minit!

Assalamualaikum dan salam 1Malaysia

Macamana Sabtu anda? Me? Macam biasa. Habiskan masa bermain dan belajar dengan anak-anak. Alhamdulillah. Peluang terbaik selepas 5 hari bekerja.


Sebenarnya nak bercerita tentang 1 produk penjagaan kulit yang semakin dikenali iaitu Estofa Glow. Estofa Glow ni selamat untuk digunakan oleh semua peringkat umur tak kira lelaki atau perempuan.


Bahan utama Estofa Glow ni adalah coklat. If kita tengah pakai tu dan tiba-tiba termakan, jangan risau. Takde apa-apa kesan sampingan kerana produk ni selamat untuk dimakan dan tidak mengandungi bahan kimia. Boleh buat sapu roti lagi. Hehe. Sedap.

Tak percaya? Bolehlah cuba dulu.

Estofa Glow ni sesuai juga digunakan oleh ibu mengandung macam me. Yelah kan. Bila tengah mengandung ni macam-macam yang kita risaukan. Terutama kesan produk pada kandungan. Tapi Estofa Glow dijamin selamat. Yelah. Produk pun food based kan. Heeeee.


Guna secara konsisten selama 7 hari untuk mendapatkan kulit yang cerah dan berseri.

Cara nak pakai senang je. Sapu pada muka dan biarkan selama 3 minit. Alaaaa.. macam pakai mask gitu. Selepas tu anda boleh lihat kesannya pada kulit anda.

Macamana nak dapatkan Estofa Glow ni?

Anda boleh layari
facebook Estofa Glow Official
Atau whatsapp 019-294 4799

Beli Estofa Glow dan anda berpeluang mendapat sample Estofa Wash. Hanya untuk 5000 pembelian pertama sahaja.

Berita baik!! Pengguna Estofa Glow berpeluang untuk menyertai percutian ke Krabi, Bali, Bangkok atau China.
Apa tunggu lagi. Dapatkan Estofa Glow anda sekarang!

7 comments:

  1. brand msia ke kak ? macam best je hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yup.. hasil tangan anak Malaysia.. :) memang best.. try la..

      Delete
  2. haii geng EG heee.... hari ni jgn lupe amalkan EG dan EW heee. #kekal cantik putih bersih gebu yeayyy !

    ReplyDelete
  3. akak guna kosisten nie..mmg rasa best je kulit akak..

    ReplyDelete
    Replies
    1. sama la kak.. best.. suka produk ni..

      Delete
  4. wahhhh makin gojes la gegirl2 kbba ni hehehee

    ReplyDelete

 

Copyright © 2015 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in